Uskalla kasvaa

Olemme pääomasijoitusyhtiö, joka vauhdittaa yritysten menestystarinoita rahastosijoittamisen ja suorien sijoitusten kautta.

Teemme kannattavaa ja vastuullista sijoitustoimintaa sekä luomme arvoa päivästä yksi.

Korona

Tesin Venture Bridge -siltarahoitus innovatiivisille kasvuyrityksille

Tesi sijoittaa Venture Bridge -ohjelmasta kansainvälistä kasvua hakeviin innovatiivisiin kasvuyrityksiin, jotka ovat aiemmin keränneet vähintään siemenrahoituskierroksen venture capital -sijoittajilta ja joutuneet koronakriisin seurauksena lykkäämään seuraavan vaiheen ulkopuolista rahoituskierrosta.

Korona

Tesin vakautusrahoitus keskisuurille yrityksille

Tesi sijoittaa vakautusohjelmasta koronakriisin vuoksi äkillisiin ja tilapäisiin vaikeuksiin joutuneisiin keskisuuriin yrityksiin, joilla on edellytykset selvitä taloudellisista ongelmista lisärahoituksen avulla.

Etsitkö rahoitusta kasvusuunnitelmillesi?

Tarjoamme lupaavimmille kasvuyrityksille liiketoimintaosaamista ja kansainvälisiä verkostoja yrityksen kasvustrategian toteuttamiseksi.

Sijoittajaksi rahastoosi?

Tarjoamme suomalaisille ja kansainvälisille pääomasijoitusrahastoille vastuullisen ja pitkäjänteisen sijoittajan sekä pääomasijoittamisen eturivin osaajat.

12.8.2020

Varjo Secures €46 Million Series C Funding

XR technology leader receives strong support from new and existing investors to meet growing demand for enterprise virtual and mixed reality

9.7.2020

MariaDB announces $25 million funding round to rapidly scale SkySQL operations

Funding enables MariaDB to drive hypergrowth by capitalizing on the rising demand for enterprise grade cloud database solutions worldwide.

17.6.2020

Kysely: Pk-yritysten investointinäkymät parantuneet huhtikuun tilanteesta, mutta negatiiviset liikevaihtovaikutukset edelleen merkittävät

Samaan aikaan kun yhä useampi yritys kärsii koronatilanteen vuoksi liikevaihdon laskusta, kasvava osuus yrityksistä kykenee kasvattamaan liikevaihtoaan.

16.6.2020

Suomalainen Swappie keräsi yli 35 miljoonaa euroa rahoitusta – valtavirtaistaa älypuhelinten kiertotaloutta

Yhtiö käyttää rahoituksen kansainvälisen laajentumisen kiihdyttämiseen ja nopean kasvun tukemiseen.

12.6.2020

Venture Bridge -sijoitusohjelma ja hakuohjeet (17.6. alkaen)

Tesi sijoittaa Venture Bridge -ohjelmasta kansainvälistä kasvua hakeviin innovatiivisiin kasvuyrityksiin. Venture Bridge -ohjelma on tarkoitettu yrityksille, jotka ovat keränneet vähintään siemenrahoituskierroksen ammattimaisilta venture capital -sij...